EN BIT PÅ VÄGEN!

Ännu en dag glider mot sitt slut.

Jag har vart i Kallhäll på dagen idag. Plockade undan lite grejer samt att jag fixade lite annat. Njöt även av lugnet. Men kom oxå på att det var sista gången jag är i den lägenheten själv och bland saker som vart våra..

Jag tvättade även spegeln, det var jobbigt.. Men kändes ändå som en bit på vägen! Jag kände att jag var tvungen att göra det själv! Ville inte att nån annan skulle göra det...

Imorrn kommer han hem, men jag vill verkligen inte det! Har vart så otroligt skönt för hjärtat och själen att inte behöva tänka på honom. Även om jag har packat och flyttat o allt medans han har vart borta, så har jag inte behövt tänka eller känna!
Men imorrn är han hemma och det är fortfarande mycket som måste fixas.

2 månader har gått och det har gått så otroligt fort! Samtidigt som det känns som en evighet sedan.. Jag minns knappt hur han ser ut eller hur han låter! Doften minns jag eftersom jag vart i Kallhäll..
Varje gång jag känner hans doft blir jag ledsen, men känner ändå nå sorts lugn i kroppen!

Men jag känner mig stark och jag lever! och det känns bra! Det känns skönt!

♥Hade det inte vart för alla underbara vänner så hade jag inte mått såhär idag! Ni är verkligen fantastiska!!
Att man kan må så mycket bättre av att bara ligga i soffan och kolla film, eller snacka massa goja, eller bara fjanta sig, det är så skönt! ♥
Jag älskar er! Hör ni det!? ♣


Nu svamlar jag på, som alltid så här på kvällskvisten! Nu blir det o sova, för imorrn kommer sängen nån gång under dagen!:D *tjohoooo*


Det är borta nu.. Som att det aldrig hänt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0