HÖSTEN ÄR HÄR NU!

Bläää, har ingen skrivarlust alls!!!

Har haft rullt upp i helgen iaf. I lördags blev det en sväng till Kista, jag köpte två nya bh:ar och två linnen. :) Skönt!
I söndags åkte jag, Jim och PF till Tullinge. Jim skulle spela paintball och vi tittade på. Det var en sjukt rolig dag! Trots att det vart lite kallt efter ett tag.. :P
Jim har fiiina blåmärken nu! haha!

Idag skulle jag tränat och klippa håret.. men tror jag får avboka det.. Ligger med sån huvudvärk, halsen är uppsvullen och är snorig..:( Måste åka till sollentuna imorrn, så ska kolla om det finns nån som kan klippa där istället. Slipper jag åka idag oxå.


Jag satte på mig Jims mask;D


Mmmm, mumsigt slutresultat! Ser ni färgen på kalsongerna oxå? haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0