BOSSES HUNDHJÄLP!

FREEEEDAG!

Idag ahr jag sett på dubbelavsnittet för Greys! Jäääklar va bra det var! För er som väntar tills det kommer på tvn, jag hoppas ni får dubbelavsnittet oxå! Har för mig att det börjar den 5 här hemma på kanal 5.

Annars idag så har jag suttit och hjälpt till på våran hundsida --> Bosses Hundhjälp . Vi håller på med en karta, där vi lägger in vart alla våra medlemmar bor. Det tar lite tid! haha.. Så har suttit mellan FB och Google Maps:P Har även gjort en steg för steg guide hur folk ska göra om dom lägger in sig själva. :)
Denna vecka är vi med i Härliga Hund och Året Runt, så gååå o köp! :D




Våran Underbara Marie och hennes Lexus!

Lexus blev räddad av Marie från en tjej som misskötte honom. Han har demodex, men behandlas för det- tack vare Marie! ♥

Jag ska strax börja göra en köttfärspaj, skulle ha gjort det igår men blev aldrig så. Så blir en mysig fredagsmiddag istället. :)

Imorrn fyller bästa Tusse år!:D Det blir bowling och gott o dricka. Har sån tur att jag har en chaffuör oxå;) haha, eftersom Pessin har en liten beeebis i magen så kör hon;D

Nää, nu ska jag göra pajdeg:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0