TRÖTTHETEN TAR SNART ÖVER

Shit va dagarna flyger fram!

Helgen är förbi och den gick lika fort som den kom...

I fredags var jag o Jim på en trvlig middag med vänner:)

I söndags åkte jag o mamma iväg på ett hundärende. och jag blev oxå förälskad i några små små småååå valpar!
1½ vecka gammal chihuahuavalp, mindre än min hand!! Guud så söta dom var! Meeen inga fler chihuahuor i denna familj inte. :)
Men klart man blir sugen när man ser dom där små små småå liven! ♥

Idag har det vart en lång och seg dag.. Längtar tills det är läggdax! =/

Imorrn bitti, tidigt som sataaaan, ska jag o mamma åka till Gnesta. En lite pappis/chihuahua har sprungit bort och syns till lite då och då. Så vi tänkte hålla koll vid gryningen om vi ser honom. :)

Känns som att detta kommer bli en lååång vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0