TRAFIK

Blir ärligt talat arg när jag tittar på NYHETERNA och dom ska prata om IPHONE??! WTF!!? Är det de som nyheterna ska handla om??! Jisses!!

Idag har jag vart hos Jobbcoachen. Men blev stressigt hem sen då jag och min JC gääärna pratar lite föör länge med varann! hahaha.. Men hade det inte vart såna jävla köer hade jag hunnit hem iaf... Som tur är har jag en sån snäll mamma som kunde plocka upp mig:)

Imorrn ska jag kanske till en Paintball hall och ha en liten jobbintervju, såå spännande!:D

Måste även ta mig till Polisen och fixa ett nytt pass! Så jag har ett när vi åker till Saaan Fraaaaan i slutet på November. :)

Strax kommer min karl hem från jobbet och då ska vi se på Dexter:) Sen sova gott... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0