SOOOON!

Bloggtorka kallas det, ja när man inte skrivit på en vecka typ. :P

Vet ni hur mycket jag längtar till 24 Novemnber??! GAAALET mycket!! Då åker jag och Jim till San Fraan! Jag längtar så jag har ont i magen! :D

Längtar tills jag ska fota broarna, sjölejonen vid piren, den där branta backen, den kurviga lilla gatan och allt som kommer i min väg! :D

Ska bli sååå nice!

Kommer även att besöka SFPCA, alltså den idiella föreningen som tar hand om djur i San Fransisco. Det är dessa ställen som är med på Animal Planet´s "Animal Cops". Det är hit de vanvårdade och skadade hudar, katter och andra djur tas. Jag tänkte föröka lägga en vecka där, om det är okej för dom. Tror det kommer vara väldigt jobbigt, men det är något jag verkligen vill göra!

På deras sida finns en flik för adoption. Där finns en helt egen sida om information för att adoptera en pitbull. Tycker det är grymt bra!!
Usa är det land som har flest misskötta pitbulls, men oxå det land som faktiskt tar hand om dom riktigt bra när det hänt något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0