SJUKSTUGA-FÖRRA VECKAN

Var sjuk hela förra veckan.. Inge roligt alls!

Kräksjuka/influensa.. feber och huvudvärk.. Soffan och toan var mina "bästa" vänner!

Skulle ha gått på partaj i lördags, så hade ju kurerat mig heela veckan verkligen för att orka! Kände mig piggare på fredagen, men när det var sängdax hade jag feber igen.. Så det blev inge partaj i lördags.. :(

I söndags tog jag mig upp, trött och hängig.. Men då skulle vi åka till gärdet, där det var namninsamling för hårdare straff för djurmisshandel och en minnescermoni för Pitbullen som hittades dör av några dagisbarn i skogen.
När vi åkte så skrev jag även till dom som höll i det hela, vart dom befann sig. Gärdet är stort lixom! Men inget svar... Till slut hittar vi rätt och det är ett sånt litet event, folkt som höll i det kom inte ens fram o hälsade på de människor som kom.. Nää, dåligt!! Så dä kände jag att vi åkt lite i onödan! Jag kunde gott o väl ha legat kvar hemma!:/

När vi åkte hem sen så ville jag färga håret, har funderat på det sååå länge nu! Så vi stannade snabbt vid en kicks. Sen hem och fixa. :) Poff så är jag brunhårig!:)

Blev sjukt nöjd! :)

Idag mår jag lite bättre iaf.. Hoppas på att jag är frisk nu och att jag får hålla mig frisk tills början på januari:)


Nöjd flicka!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0