KYLIGA SOLSTRÅLAR

Hej alla glada och trogna!:)

Vilket underbaaart väder vi har idag!! Tyvärr hade jag hoppats på regn, då jag har tvättdag idag.. Men men.. Har använt solens strålar till o fota några bilder till min underbara Tusse!:)

Förra veckan va jag på en intervju, som faktiskt lett till att jag ska provjobba där imorrn. :)
Det är på Paintball butiken/inomhushallen och även utomhusbanorna. Ska bli jävligt roligt och jag hoppas verkligen!! Mer än nått av dom andra jobben jag sökt och vart på intervju på!! Vet ni varför? Tror detta är en plats där jag verkligen kan ha roligt på jobbet! Ni vet, den där känslan man veeerkligen vill ha! Sen ett extra plus- jag kan ta med min Aslan och Skrållan!! :D

Veckan känns fullspäckad! Trots att det egentligen inte är så mycket planerat.. På torsdag eller fredag blir det Villa-mässan för min del. Då jag o Jim inte hinner det i helgen, så åker jag på den själv. Har väntat i flera månader nu! :D

På fredagkväll blir det middag med en barnkompis till Jim, vi ska få träffa hans fästmö och det ska bli trevligt!:)
Lördagen eller söndagen vill jag ha öppet ifall jag kanske ska få jobba;)

Jag håller även på o laddar som tuuusan inför San Fraan resan! Ska bli såå jävla roligt!! Längtar så jäkla mycket!! Och det bästa av allt är att vi slipper vintern- en heeeel månad!! Sååå nice!! :D Inga vinterjackor eller vinterskor... mmmm, härligt! ;D

Nu ska jag ner i tvättstugan igen! hoppas på att mina jeans inte har färgat av sig allt för mycket i maskinen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0