KOBAJS

Jag skulle idag ha åkt till paintballhallen, men han hade så fullt upp så ska dit imorrn. :)

Så istället blev det en långpromenad med hundarna. Eller så var iaf tanken... Vi gick ut på fältet som ligger här brevid.. Skrållan upptäckte nå jätteroligt!! Nämligen maaaaaaaaaaaaassor va kobajs!!
Det var jättegott tyckte hon och mumsigt att rulla sig i oxå...

Tillslut orkade jag inte säga till längre.. Så jag fick en kobajs-hund:) Meeen hon hade roligt och sprang omkring.. och hon var ju redan skitig och var tvungen o bada nu, så bara låta henne fortsätta. :P

Men blir ju inga fler promenader där ute inte. hahaha!

Så nu har jag iaf en vit hund igen, som sover som en stooock i soffan! haha!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0