JOBBELIJOBB!

heeeej alla solstrålar och även åskmoln;)

Igår var jag och provjobbade på inomhusbanan i Farsta Strand. Så jävla roligt!!:D

Fick använda lövblåsen för att blåsa upp hindren och sedan fick vi kratta ihop all boll när eventet var över. :P
Ett härligt gäng var det som kom och skulle spela!
Tio "gubbar" från ett byggföretag. Dom skulle jobba på hem o villa mässan, jag sa då att jag skulle dit och då fick jag biljetter!:D

Kvällen var iaf lyckad! Jag kände att jag gjorde ett bra intryck:) Så nu hoppas jag veeerkligen att jag får mig ett jobb:)

Snart ska jag åka till Hem&villa mässan och gå runt o fantisera och drömma. :) Sen ikväll ska jag hem till Tusse och krama henne försiktigt:P hihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0