#¤%#!!

Det är inte ofta jag är arg, alltså arg på riktigt!!

Jag är arg på människor som inte förstår vad man menar! Blir så förbannad att allt bara är MITT fel! Männskan fattar inte för feeeem öre vad jag försöker förmedla och jag vill bara slänga datorn i backen!! Slänga den hårt från balkongen ner i asfalten!! USCH!!

Jag arbetar i en idiell organistation och jag är ett ansikte utåt! Vi kan inte stå bakom när någon hotar och smutskastar andra, vad den personen än gjort! Det drabbar inte mig personligen, (jag är lika frustrerad som hon är! Skulle kunna skriva både det ena och det andra..)  utan det drabbar våran organisation! Våran grundare!!
Men ÄNDÅ fattar inte folk!!! VAD ÄR PROBLEMET!!? Usch!!

Jag är som sagt inte ofta arg. När jag blir det så har det verkligen gått för långt! Jag har blivit det på en person tidigare och den personen finns inte kvar i mitt liv. Men den här människan, det är helt sjukt va hon tar min energi!! Hon slukar den som eld slukar luften i en byggnad som brinner!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0