MASSA!

Jaha, där ändrades det mesta för helgen!

Kommer jobba hela lördag och söndag!! Så blir ingen fotografering eller hänga med syster... Eller jo, fredagskvällen är jag med pappa och syster. Men hon kan inte sova över.. :/

Nu gör det inget att jag får jobba, då jag vill lära mig ALLT innan jag åker!! Måste måste! Vill vara bääst när jag kommer hem och börjar!

Idag har jag haft en slappis dag.. Eller har fixat massor här hemma. men inte åkt nånstans eller så.
Imorrn ska jag till butiken/kontoret och skriva papper! Är såå taggad!

I januari ska butik och Kontor flytta till samma hus som innomhusbanan ligger och det kommer bli gryyymt! :D Längtar massor!! :D

Är äntligen klar med bilderna till Tusse! Nu ska hon (vi) bara välja ut sju bilder som hon vill ha upp oxå! haha.. Lär inte bli lätt! Har några favoriter som jag själv vill ha, men vet inte vart:P Så får nöja med mig att dom hänger hemma hos henne sen:P

Försökte få ihop en tjejkväll innan jag åkte, så man har träffat de närmsta innan man åker.. Men gick inte bra! Ingen kunde den dagen jag kunde.. haha!
Så igår blev det inpulsträff med Tusse! Sandra hoppas jag på att få se på onsdag nästa vecka! Dom andra får helt enkelt vänta.. :(

Fyller ju 25 i december, så får ha nå fest när jag kommer hem:D

Nä, nu sk jag kolla om falukorven tinat! Idag blir det ugnskorv med senapsås och utan potatis såklart! Ska bli såååå gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0