ÄNTLIGEN!



På torsdag ska jag, mamma och Zandra gå på Breaking Dawn!!:D Soooom vi väntat!!

Vi skulle ha gått på söndag egentligen. men eftersom jag vill hålla helgen öppen ifall jag måste jobba så går vi på torsdag:D Ska bli sååå nice!!
haha!

Shit, nu är det knappt 9 dagar kvar tills vi åker!

På torsdag ska jag till jobbet och skriva papper hoppas jag. Sen blir det bion. På fredag ska jag kanske jobba, sedan på kvällen blir det bowling med pappa och syster. Sedans tannar syster kvar över natten. Lördag dag ska jag fota Granne-Therese och magen, på kvällen blir det julbord. Söndag kanske jag jobbar.
Måndag inget än.
Tisdag hem till kattis på middag med Jim och Pohan. Onsdag träffa Sandra på dagen och tusse på kvällen. Sen åker vi!

Ska även hinna packa, tömma ett rum här hemma, då vi hyrt ett förråd och så måste massa andra saker fixas! usch, känner mig såå stressad!!

Snart kommer Tusse hit. Jim är inte hemma, så jag passar på att ha tjejmys:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0