SUNNY SUNDAY

Solig söndag.. Har inga planer alls för dagen. Mamma är i Örebro, letar bortsprugna Nalla.. Hoppas dom hittar något idag!  Hade velat åka med, men hon ringde aldrig imorse när hon åkte.

Har Skrållan och Aslan här hemma:) Dom sover som små grisar just nu. Men ska snart borsta Skrållan, hon fäller så otroligt mycket! Helt sjukt! Hon har vart hemma sen igår kväll och det ser ut som att jag inte dammsugat på en vecka! Helt sjukt!

Är sugen på att baka! Men har inget av det jag behöver hemma.. Hittade ett recept på muffins, med B&J glass i!:D Måååste prövas! :P Vill även göra med god kräm på, jag gillar inte vanlig cupcake frosting. Den är för söt och krämig:S Så jag gör hellre med vanlig chokladfrosting, som man har på typ kärleksmums. :) Den är ju såå god!
Så funderar på att skriva ihop vad som behöver handlas och sedan åka iväg o handla ikväll med Jim.

Har en favoritbild från igår, det var ju underbart att fota med macroringarna i solskenet!:D



Skulle vilja göra ett stort canvas collage, med en serie i tre, med denna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0