:)

Vaknade upp på ett himla bra humör imorse! Gick upp 30 minuter tidigare än planerat och tog en varm dusch. Är så sjukt kallt på nätterna nu, när man inte har nå hundar hemma.. :(

Iaf, skälet till att jag vakna på så bra humör var för att jag fått ett sms från en gammal vän.:) Har inte hört något från honom på ett tag, så det var roligt! :) Han har flyttat till Örebro, till sin tjej och precis fått barn, så man ses ju inte så ofta längre. Men så är ju livet. Ska fan se till att bli bjuden på dopet;)

Torsdag idag va? denna vecka har gått ganska så snabbt måste jag säga! Praktiken känns sådär.. Känner mig mest ivägen och är rädd för att ta sönder något! haha.. Men blir väl bättre med tiden! :)

Har fortfarande inte hunnit gå igenom alla bilder från fotograferingen i helgen. Men måste fixa det känner jag!

Nu är det dax för frukost och sedan packa väskan. :)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad härliga bilder :D du får jätte gärna skicka den på oss tre om du orkar blink blink :) pussas!!!

Ps. Du är grym på att få känsla i bilderna !

2011-05-05 @ 13:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0