CESAR IKVÄLL!

Fan alltså, hatar att vara förkyld! Ligger hemma med feber och huvudvärk idag med! usch..
Har gått i Jims kalsonger och en t-shirt nu i två dagar, jävligt skönt iaf! hahaha..

Ikväll är det ju Cesar Millan, jag mamma och Jim ska gå och det ska bli så himla roligt!! Hoppas bara på att jag inte har feber! Men som jag sa igår till Jim, hade inte spelat någon roll om jag hade haft magsjuka-jag går iaf!!!
Jag hoppas verkligen att platserna vi har är bra! och att han har maaaassor av hundar med sig! hihi..



Jag ska strax försöka få i mig lite mat, har inte haft särkilt stor matlust dom här dagarna... Men måste ju äta så!

Åh, idag är en sån där dag då det verkligen inte finns något alls att titta på!! Bruka rju varje dag ha serier, från usa, att titta på. Men torsdagar är det inget alls! =/ Och det suger ju när man är sjuk! hmm.. Får väl ladda ner nån film.. Igår kollade jag på tre filmer, varav ena var "I am number four". Den var riktigt bra! :) Men känns som att det kommer komma fler av den, någon som vet?

Det är ju tur att man har canal+ och TV1000, så kan man iaf slötitta på något. Man har ju sett dom flesta som går där. och sen att dom visar samma film ett antal ggr är ju bara sjuuuuukt irriterande! =/

aja, nog från mig. Hoppas alla har en bra och solig dag:)

Kommentarer
Postat av: Chris

Vi kanske syns ikväll då :) Ska också till hovet och lyssna och hoppas att min grötiga hjärna förstår engelska ;)

2011-05-12 @ 14:43:31
URL: http://www.prinsens.se/liten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0