THE LITTLE BLUE BOX

Igår kom ääääntligen Jim hem!:) Såå skönt! Vi skulle ha åkt o handlat på ica, men vi hade inge batteri i bilen. Konstigt som satan! Men så var det med det.. Kvällen blev väääldigt lugn, Jim var ju dödstrött! Halv elva gick vi i säng och somna som två stockar. :)

Jim vakna halv sex imorse och gick upp. Men jag passade på o sova som aldrig förr! Har ju sovit såå dåligt dessa två veckor, så att få sova 10 timmar istället för 5-6 var väldigt skönt!:)

Jag gick upp vid 9 och duschade mig och fixa mig. Satte mig i soffan och satt väl här i 10-20 minuter innan jag ser något i pereforin! JAAA, en blå påse!!! Jag höll på o trilla av soffan! hahaha..

Det innehöll ett jättefint silvrigt halsband med två ringar på. Såå fint!! :D














Såååååå fint och jag älskar det! hihi.. Det klingar lite fint om det oxå. :D

Kommentarer
Postat av: MAMMA

Bortskämda unge!

2011-03-30 @ 10:26:49
Postat av: Chris

Vilket fint halsband och från Tiffany's - du är bortskämd som du mamma säger ;) Men man ska vara det också.. Och lite lyx i vardagen gör den ju bara bättre :)



Tänkte på det där med foto :) Tycker inte min mage är så stor ännu.. hmm.. vilken vecka tog Sandra kort - på kort kanske den ser större ut!?



Hoppas allt är bra med dig - trots att det är grått och eländigt ute idag



Kram

2011-04-01 @ 08:14:52
URL: http://www.prinsens.se/liten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0