SOOL!

Idag har jag vart hos AMS. Har tre veckor på mig att hitta en praktikplats. Känns helt okej!

Annars blev det inte mycket annat gjort idag. Solen lös underbart och värmde!:)

När jag kom hem idag så kände jag lukten av Frolic i heeela hemmet! "faaaan" haha.. Då hade jag glömt o ta bort påsen från golvet, så Aslan hade vräääääääkt i sig!!! Han är fortfarande tjock! haha.. Rullat fram hela dagen! :P

Pappa ringde idag oxå, han sa åt mig o packa min väska och komma ut några dagar. Så imorrn kommer han o hämtar mig o dogsen:) Ska bli mysigt! Hoppas på fint väder så man kan gå ner till vattnet o så:) Kameran hänger ju självklart med! Ska bli skönt o komma ut dit, lite natur och frisk luft:)

Nu ska jag gå med hundarna och sedan ringa Jim:)


När jag skulle dra till Jakan blev det Solglajjer på:D



Kommentarer
Postat av: Sandra

pudding!!

2011-03-16 @ 19:57:07
URL: http://raaggsockan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0