REMINDER

Åh, imorrn åker Jim till SF igen.. Två veckor... Det har känts bra fram till nu. Eller alltså det känns ju inte dåligt.. men jag kom på att det blir ju så jäkla ensamt! Måste hålla mig hemma dessa två veckor, ska måla klart i köket och sedan är det möten med AMS. Blir så krångligt om jag ska va hos mamma o behöva åka fram o tillbaka varje dag. Så den första veckan får jag hålla mig här hemma.

Nästa helg har jag tjejkväll, på lördagen, det ser jag fram emot så grymt mycket!! Syrran kommer oxå över helgen, det ska bli roligt! Så hon får parta med oss sen på lördagen;) hihi..

Igår var jag o Jim på Sandis 30 års fest. :) Hon hade hyrt en lokal och fixat. Det var skit roligt den lilla stund vi var där! Vi har haft så mycket o fixa idag inför Jims resa, så vi ville vara pigga. Men ville inte alls åka från Sandi! Hon var så fin så!:D hihi..

Vi hade ju lämnat hundarna till mamma igår, så imorse när vi vakna var det så lungt o skönt:P Älskar mina hundar, men va skönt det är med lite "ledighet" på morgonen;)

Igår var ju jag o mamma iväg o letade efter Noah. Utan resultat tyvärr.. Men lämnade många lappar till folk och det var så underbart! Nästan alla vi träffade på visste vem vi talade om! Men så trist att vi inget såg.... han måste ju frysa... ♥ Hoppas dom hittar något idag när dom är ute!

Nu ska jag ta o slappa en stund, innan vi ska fortsätta här. Hepp på er!

Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Du e sååå söt!!! Tusen tack för att ni kom över.. Det var jätte kul att ses igen :))



Har du trist så häng me mig till Bålsta imorgon då?? Jag åker dit runt 11 hade jag tänkt mig. Hör av dig om du är sugen.. KRAM!

2011-03-13 @ 22:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0