MYSDAG:)

Grattis till oss idag:) hihi..

Jag har precis kommit hem från stan. Jag o Jim var på Vapiano och åt lunch. Sååå jävla gott! Skulle kunna äta hur mycket som helst! Åt ju som vanligt pasta, men har sagt att jag vill pröva pizzan nångång. Men blir så exstas när jag väl är där att det blir pastan iaf. :P Om man hade råd att äta där fler ggr i veckan så skulle jag kunna testa pizzan. hahaa.. Man vill inte gå miste om pastan för att pröva nån av de andra rätterna. haha..

Påväg hem så stannade jag på Ica, köpte kött och potatis. Måste ju äta gott ikväll oxå:) hihi.. Ska ta det lugnt här en stund och sedan plocka undan lite så det blir mysigare. :)

Näni, vi hörs sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0