LÅNG O TRÖTT DAG!

Fan vilken lång och tråååkig dag.. haha..

Jag o Jim satt uppe heeela natten! Vi kollade på några avsnitt av "no ordinary family" och sen var det dax o plocka ihop det sista. Klockan 05:30 kom Jims taxi. Så vi pussades hejdå och han åkte. Jag gick o la mig, men hade så svårt o somna.. Kändes såå konstigt o gå o lägga sig på en gång! =/ Men halvsomnade tillslut och sov dåligt under hela morgonen. Fram till 13 låg jag i sängen, då var det lika bra o gå upp.. Så blir tidigt i säng ikväll.

Jag ska strax göra middag och det rä såå tråkigt o göra middag själv! Så är det någon som vill kika förbi? haha..
Blir nog fläskfile med en god ajvarsås/grädde och pasta. Ska göra en god sallad till oxå. :)

Ska sen sätta mig o läsa en stund tror jag.:) Komma iväg till "edward/bella" fantasin:P Det är helt stört hur man kan bli kär i en karaktär! haha..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0