HOS MAMMA

Fan dom senaste dagarna har det vart vår ju! Såå underbart!! :D Jag är hemma hos mamma och har vart här sedan i Tisdags kväll. Skulle åkt hem ikväll, men planerna ändrades. Imorrn ska vi hem till Viksjö på middag. Jag hittade en fisksoppa som jag blev så sjuuuukt sugen på! Bea är den enda av oss som är bra på soppor;)

Jag har inte gjort mycket alls när jag vart här. Njutit av tystnaden och läst bok. Har verkligen njutit på mornarna av tystnaden! Man hör inga toaletter som spolas från grannen, inga tvättmaskiner som vibrerar i hela huset och inga skrik från massa ungar-trots att vi har dagis under oss! haha.. Sååå jäkla skönt! :)

På lördag är jag hundvakt till mammas hundar. Hon ska på kalas i Nynäshamn. Så blir fullt hus hemma då. Men då har jag lite mer sällskap;)

På tisdag kommer äääääntligen Jim hem!! :D De här två veckorna har gått snabbt, men känns samtidigt som en evighet! Ska bli skönt..:)

Nu ska jag fortsätta kolla på BB. Blir ju toookig på dom!! hahaha.. Men man kan ju inte låta bli! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0