FLOWERS!

Jag tror inte gårdagen kunde ha blivit så mycket bättre:) En perfekt Stor&Liten dag:)

Vi åt, som jag skrev tidigare, på Vapiano till lunch.
Sen åkte jag hem och köpte då 4röda rosor till honom som jag ställde inne på kontoret, så han inte såg dom de första han gjorde;) Jag preppade potatis och kött. Fixade sedan med ljus och mys:)

När Jim kom hem så stod jag o fixade med maten och han gick in på kontoret o såg sina blommor, blev jätteglad:) hihi.. Men jag var lite ledsen.. Jag hade fortfarande inte fått nå blommor:( Men preciiiis innan vi skulle äta så kom han med en stooor och fin bukett!!:D hihi.. Blev så glaaad!
Dom är såå fina! Att man kan bli så fjantig över blommor;)

Vi hade tänkt o äta i köket, men vi kom fram till att det är mysigare i vardagsrummet:) Så vi åt vår ljuvliga middag och tittade på "Tangled". (Såå bra förövrigt!) Mätta som två galningar vart vi ju oxå! haha..




Ställde dom på högtalaren, så jag kan se dom hela tiden:) hihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0