ETT SISTA FARVÄL

Sol SOOL sol Sol sol sol soooooool! hihi..

Idag är det våraktiskgt ute! Så underbart!! Jag sitter i soffan, med solen i nacken och balkongdörren öppen. Såå skönt! hihi.. Tyvärr får hundarna inte vara ute på balkongen då vi har ett galler utan glas för, och jag vill inte att min Aslan ska trilla ner ett antal meter.. :(

Håller på o tvättar idag. Mamma kommer och hämtar mig vid 16tiden idag. Då ska vi åka till Viksjö. Jag ska ta hand om Hanna medans de andra åker till veterinären med Zita.

Zita är mormors äldsta vovve. Hon börjar bli svag i benen och känns inte lika glad längre. Så dom tog ett beslut förra veckan om att hon ska tas bort..:( Vet att det är för det bästa, men man blir verkligen egoistisk! Usch...
Hon får komma till Bettie och Oskar och alla våra andra djur i himmlen, så hon är inte ensam:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0