DAGEN D!

Idag är dagen! :) Piiim kommer hem! hihi.. Äntligen!

Jag ska typ bara dammsuga nu, sen är jag klar. Så skönt:) Men är så sjuuukt hungrig, så ska nog äta ngt först. Är ju flera timmar kvar tills han landar.

Till min hjälp, med städningen idag, har jag haft härlig musik! La ihop en lista med mina favvo spanskalåtar! Så party här hemma idag;D haha..

Igår fick min syrra en tatuering. Jag var lite skeptisk först, då honär minderårig och att man lätt ångrar sig om man verkligen inte tänker igenom det. Men det blev superbra tycker jag:D


Enkel och snyggt!:)

Hittade en bild från mosters man, som han tog på Supermånen. Detta är svårt för de flesta att se hur stor den faktisk är, eftersom ni inte vet hur det ser ut där uppe i bergen. Men jag säger bara SHIIIIIIT! Den är nära som faan!



Nä, nu skajag äta ngt och sedan gå ut med hundarna i snöööööön! Tjohoooo..... =/

Kommentarer
Postat av: Elin

Visst vart de lixom asbra :D

Nu längtar jag bara tills det läkt fint och bra så man ser hela lixom, för jag har lite vitt i som inte syns nu :p

2011-03-29 @ 15:52:05
URL: http://unseriouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0