ALLMÄNT BABBEL

Hade såå svårt o somna inatt... Tror klockan vart halv 3 innan jag kunde slappna av.. Vet inte varför, men var en irriterande dag igår så antagligen därför.

Idag mår jag bättre, förutom lite mensvärk. Skulle ha åkt till centrum, men pallar inte.

Drömde en hemsk mardröm imorse, så vaknade upp svettig och hysterisk! Drömde att Aslan fick utstå stenkastning från nån jävla unge. Usch!! Vill inte ens tänka på det!! Var tur att Jim var online på Skype, annars hade jag blivit tokig. Så fick prata av mig... :(

Solen skiner fint idag! Ska strax ta mig en promenix med hundarna. Funderar på o gå längs skogen och industriområdet. :) Men ska nog duscha först, har inte tvättat håret sen torsdags. Men hållt sig jääävligt fräscht måste jag säga! Helt sjukt! haha.. Jaja, nog om skitsnack;D

Imorrn kommer Jim hem!! Ska bli underbaaaart! :D Så ska städa det sista under dagen imorrn. Ska fan vara skinande när han kliver in genom dörren! Men har vart duktigare denna sväng, sist var jag uuurdålig på o hålla städat. Nu är det ändå hyffsat;)

Äh, fan.. Skiter i detta nu. Har inget vettigt alls om komma med. :P

Hoppas alla har sol och en bra dag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0