ALL BY MY SELF.. AGAIN!

Igår åkte ju syrran hem. Det sög ju! =/ Då vart jag ju själv igen... Inte ens 10 minuter tyckte jag att det var skönt.... Kollade ju som sagt på BB och sedan kollade jag på Private Practice. Hade sedan sådan tur att Jim kom online på Skype. Så vi pratade i 1½ timme ungefär. Jag var såååå trött, men ville lixom inte sluta prata.. Ville passa på! Trots att det värkte i ögonen. haha..

Hade, trots att jag var så trött, svårt o somna när jag väl gick o la mig. Men tillslut så. Drömde massa konstiga saker och vaknade upp med ont i ryggen och ont i huvudet. Men nu känns det bättre:)

Under dagen ska Jessie och Nattis komma förbi:) Ska bli roligt!

Nu ska jag försöka göra nån lunch. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0