4 ÅR FYLLT AV KÄRLEK!

För fyra år sedan åkte jag hem till Jim.. Första gången vi såg varandra på 2½ månader. Efter att ha sms/maildejtat i 2 månader:) Jag hade vart i Spanien under denna tid.

Så den 2 Mars åkte jag hem till honom, han hade tänt ljus och han spelade våran låt. Sjöng lite och sedan tittade vi på en film. Ingen av oss vågade röra en fena. haha.. Och vi båda ville inget hellre än att filmen skulle ta slut..
Morgonen efter frågade jag chans på honom och vi pratade om allt vi ville i livet. :)
Sen dess har vi vart ihop nonstop och älskat varandra! :)

Så imorrn firar vi alltså 4 år tillsammans:) Vi ska gå ut och äta lunch i stan. Sedan gör jag nog någon god mat här hemma på kvällen:) Hade vi haft råd hade vi npg åkt någonstans i helgen, tagit in på hotell och bara myst:) Men vi sparar pengar till USA istället;)

4 år, helt galet! :)


Min present till Jim när jag kom hem från Spanien:)


När pappa fyllde 50, 2007


från 2007:)


2008


2008


2008


2009


2010:)

Älskar dig med hela mitt hjärta! Du är den bästa i världen!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0