<3

Vår vän är i hundhimlen nu.. ♥

Det var jobbigt att inte kunna gråta. Var tvungen att vara glad och skratta så inte Hanna märkte något.. Men gick bra, det var skönt. Vart jobbigt när dom kom hem igen, men så är det ju.. Kommer alltid minnas min Zita! :)

Idag kom min fotobok i brevlådan, faan va bra den vart!! Den är ju i A3 format, så den är sjukt stor! Blev verkligen nöjd! Vill inte sluta titta i den:P

Jag o Jim var o handla oxå på kcällen. Så nu är kylen fylld igen.. Men vi kom på båda två, när vo betalat... Jim åker ju till SF på måndag. haha.. Och här har jag handlat mat för 10 dagar framöver. haha.. Jaja, får frysa in.

Nu ska jag strax gå med hundarna och sedan gå o lägga mig. Hoppas på att kunna somna!
Ska ha Maya och Molly här imorrn, så man måste ju vara redo;)

Natti på er!!


Kommentarer
Postat av: Göran

Vi föder upp bruna Border Collie! Vår Luma ska paras så fort hon börjar löpa. Vi ska para henne med en brun hane (Luma är också brun). För mer information, kontakta Madde på [email protected]



Vår kennels hemsida www.lovemix.se

2011-03-10 @ 13:52:50
URL: http://lovemix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0