24 MARS

Grattade precis en underbar gammal vän på hans 25års dag. Har gått hela dagen och funderat på om jag skulle ringa eller bara smsa.. Blev ett sms tillslut.. Vågade inte ringa!

Det här är en vän som jag känt sen jag gick i 7an och jag älskar honom så otroligt mycket! Han är verkligen underbar! Vi har gjort det mesta tillsammans och gått igenom mycket! Jag är så glad att jag lärde känna honom! :)

En kväll, när vi gick i 8 tror jag, så låg vi hemma i soffan. kollade på nån film och hade roligt som alltid! Jag har för mig att jag satt o ritade leopardmönster på hela hans vänsterarm med en bläckpenna! haha.. det var även den kvällen vi bestämde oss för att vi skulle gifta oss en dag. vi klurade länge på ett datum och kom fram till att om vi är singlar vi detta datum så kör vi! Idag så kom jag underfund att året är framme! vi sa 2011-07-25. det är alltså 10 år sedan vi bestämde detta! haha.. Känns som igår.

Nu har vi ju båda en kärlek i vårat liv, så bli rju såklart inge bröllop i Juli;) haha..

Med åren som gått har vi glidit ifrån varandra. Jag har försökt få tag på honom, men aldrig nå svar... Men jag har ofta tänk på honom! vet inte hur det är från hans håll, men hoppas han saknar mig med. Eller oss, rättare sagt:) Låter som att jag talar om en förälskelse. Men han var min bästa vän i vått o torrt! Vi har bråkat, men va dåligt vi mått då..

Fick iaf svar p hans sms:) han tackade och jag svarade att jag hoppades att vi kunde ses snart. Blev så glad när jag fuck svar och det stod att han inte vart bra på o hålla kontakten och att vi måste ses. Jag blev så glad! Kändes nästan fjantigt av hur glad jag blev! haha.. Men det är så många roliga minnen som jag vill minnas med honom igen!


Sommar -05

Kommentarer
Postat av: MAMMA

Visste att det var Henrik innan jag så kortet HAAHAHA Känner jag dig eller! <3

2011-03-28 @ 07:51:35
Postat av: steffi

Haha, jag tror du gör det;) Om inte annat känner du mig och henrik;D haha.. <3

2011-03-28 @ 14:51:09
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0