PARKEN ZOO

Guuuud vilken bra dag vi hade igår!!:D Regnet vräkte ju ner här hemma, men ju närmre vi kom Eskilstuna, desto mindre regnade det:)
Så vi fick superbra zoo-väder! Molnigt, men varmt:) Många fina och intressanta djur fick vi se oxå, kände mig som ett litet barn! haha!
SOmnade som ett litet barn oxå, var såå trött! Tror tom att jag somnade innan Jim, det är inte vanligt!

Fan redan Fredag! Veckan har gått snabbt! Idag ska jag ha en städdag! Det är det sköna med att inte ha något jobb, man kan städa på veckodagarna och ha helgen ledig!:)

Vet ni, jag har gått ner 10 kg!!:D Känns superbra!! Men har en liten bit kvar, men kommer nog inte vara några problem:)

Lite bilder från igår kanske.. Lägger in dom som inte behöver klippas till:P


Min fina pappa äter glass:)


En apa som har tungan ute, precis som skrållan brukar ha:P





HAHA!!


Tripp, trapp, trull, trull xl;)


Han blev jäääätteglad när jag kom med kameran!:D haha..


Sjukt häftigt djur!! En Manvarg, otroligt vackra var dom!






Vii:)





Jahaaa, så du ligger med min karl! Trevligt, visst är han bra i sängen? ;)
vet du, jag tror så här, att skulle han ligga med nån annan så skulle han nog bli jääävligt arg om den personen skrev massa konstiga saker på sin fästmös blogg! För han vill ju inte att jag skulle få veta, eller hur?
Nu är det så att jag vet saker DU inte vet om min karl, så jag litar på honom;)
Men kan säga att, om han nu ligger med dig(?), så lär du ha förlorat varenda chans till att ligga med han igen efter det här. hahaha!! 

Och vad är det för syn du har på mig? Att det är okej att klanka ner på mig eller? Tyvärr kommer du inte lyckas!

Kommentarer
Postat av: Jessica P

Det finn onda människor och sen finns det trasiga människor som måste vara elaka för att må lite bättre! Tror detta är en trasig tjej! Du gör helt rätt som inte tar åt dig, fortsätt så gumman!



Kram och kärlek!

2011-07-22 @ 11:08:57
Postat av: ;)

Så sant , PJ :)

Bra att ni hade en fin dag , det behövde ni :)

Nyfiken på dom oklippta korten ;)

2011-07-22 @ 11:12:09
Postat av: steffi

Jaa, det tror jag med Jessica! Tråkigt...

Äh, så länge ingen har några bevis så va ska jag ta åt mig för? Känns jäkligt onödigt! :P



Kraaaam!



Dom oklippta korten är på djur som är lite längre bort, som jag vill få lite närmre;) hihi..

2011-07-22 @ 11:14:49
Postat av: Tess

Har läst din blogg ett tag utan att kommentera..Men kan säga att den är jätte fin och jag tycker det är trevligt att läsa om dina hundar mm..Eftersom jag själv har hund och har ett stort hundintresse..så är det alltid kul att läsa om andra och deras hundar..

Ha en bra dag..//Tess och hunden Roy

2011-07-22 @ 17:27:28
Postat av: Chiqui

Älskar kortet pâ Pappa Peter - och älskar dig!

2011-08-03 @ 22:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0