PÅ TORSDAG ÄTS DET ÄRTSOPPA....

Fan det var ju tur att jag klagade på vädret härom kvällen!:D Igår var det sommar-på riktigt!! Vi hade runt 28 grader och vi var ute nästan hela dagen:)

Jim köpte ett partytält för att mecka med bilen i, ifall det skulle komma regn. Men vi klarade oss en dag till;)
Det var en lång dag igår, fullt med meckande! Men det är alltid trevligt att kunna hjälpa min karl:)

Torsdag redan.. Veckorna bara flyger fram! Idag vet jag ännu inte vad vi ska göra, men solen skiner och det är varmt. Skulle vilja åka o bada, men får nog inte med mig honom på det. haha! Så blir att ringa mamma:)

Nu ska jag försöka hitta på något till lunch.. Alltid lite klurigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0