LÄNGTAN!

Har haft en hemsk natt och dag! Legat med kramper i magen och haft svårt att slappna av... Men börjar nu kännas bättre! Skönt! När ska jag lära mig?! Har fått klara svar på varför jag får ont i magen och det är skönt att veta varför!

Har alltid haft problem med magen, lite stressmage och får lätt ont. Men ända sedan jag slutade med kolhydraterna så gick det över!

Igår åt jag nudlar och på kvällen fuskade jag lite mer, med att äta lite chips till Beck-filmen vi såg. Och vips, knappt en timme senare så hade jag super ont i magen..

Så nu jävlar ska jag lära mig! Nada mas!!

Nu när jag äntligen börjar känna mig lite bättre, så har jag plockt disken i köket, diskat grillgallret-så det är redo sen;) och lyssnar på lite spanskmusik. :) Längtar så otroligt ner till Torre! Va ju tre år sedan jag var nere och jag vill ner nuuu! Ta en promenad på strandpromenaden och bara lata mig... Men blir inget iår, jag får dra med mig mamma nästa år tror jag! Njuta i lägenheten och njuta av mitt andra hem:)


Nu blev det ett collage från sommar-08, istället för spanien. haha.. Men faan!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0