FIXELIFIX

Idag var jag o mamma på Plantagen, jag var ute efter en blomma till hyllan i sovrummet. Ville helst ha en doftranka eller en jasminblomma, men dom behöver maaaaassor av sol!:( Så en sån blev det inte..
Men hittade en jättefin Orkidé istället:)

Köpte även en grön boll att ha i den stora höga CULTvasen:) Så nu ska bara ljuslyktor på plats.
När jag o Jim var in en snabbis på MIO häromdagen så hittade jag ljuvliga Vaniljljus! Funderar på att köpa dom sen och ha inne i sovrummet:) Då kommer det dofta gott iaf ju;) hihi..

Åh, vill bara få ordning på ALLT nu! :)

Jag och mamma ska måla köket om 3 veckor.:) Blir nå äggskals färg på väggarna. Men vet inte än.. Ska ta med en av luckorna till färgaffären och checka lite med han som arbetar där. Han har än så länge hjälpt oss med alla färger till hemmet:)

Nu ska jag hem till Maja och Molly, planera nästa månad:)

Hoppas ni alla har en braaa söndag:)


Min fina orfkidé:)


Hyllan som vi satte upp igår:) Ska upp tavla ovanför oxå:)


Min gröna boll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0