TRÖTT SOM FAAN!

Men kan ändå inte gå o lägga mig.... Igårkväll låg jag nog en timme innan jag somnade... HUvudet snurrar så mycket...

Just nu sitter jag på Sindy sidan och chattar med folk, trevligt måste jag säga! Dagen har inte vart så bra.. Folk har betett sig lite som barnrumpor och det har vart allmänt dålig stämning.. SÅ otrligt tråkigt då vi har haft det så otroligt bra och härlig stämning tidigare!! Plötsligt blev de flesta som de där små trollen vi haft inne då och då som fjantar!
Idag sjönk hoppet på något sätt när alla höll på...
Jag vill inte tappa hoppet! Jag vill stötta Sara hela vägen! Vill hjälpa! Hon kommer att komma hem! Förr eller senare!

vet att det kanske är skiiiiittråkigt att läsa om detta var och varannan dag, men jag kan inte låta bli!! Skulle jag förlora nån av mina hundar vet jag inte VAD jag skulle ta mig till!! All hjälp jag kunde få skulle jag vilja ha... och det är det vi kämpar med!!

När hon sedan kommit hem ska vi alla åka dit och ha knytis och träffa denna kändis vovve!! :D

Visste ni att "tack vare sindy" har det skapats en sida som heter Sindys Foundlings, det är en sida som är till för alla som har ett djur som förvinner! Vi har då folk i de flesta kommuner som har ett visst ansvarsområde. Så kommer det bort en hund här i stockholm så är det bla jag, mamma och några andra som hjälper till att leta, ringa folk och ta hem hunden (tex).
Så kika in vettja! Hemsidan är inte riktigt klar än. Men vi finns på FB oxå. Under namnet Sindy´s Foundlings. :)
http://sindysfoundlings.hemsida24.se/

Nu ska jag gå ut med mina underbara vovvar!! Sen sova... GOD NATT!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Gäller den sidan bara hundar då eller alla djur som kommer bort? Puss!

2011-01-27 @ 21:56:02
URL: http://unseriouss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är inte risken väldigt stor att hon inte är vid liv?

2011-01-28 @ 18:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0