TRÄNINGSVÄRK!!

Igår va jag o simma! Men sjukt tråkigt o simma själv...=/ hmm..
Sen var det möte på AMS, inge givande alls tyvärr..

Mamma och bror var här på middag, det var trevligt! Jag hade gjort en kladdkaka, som jag inte tog en bit av! haha.. Men jim kunde inte låta bli, massa grädde och en stor bit. Men han sa sen att det inte var så gott som hade hade hoppats på. Och jag kände inge sug.

Underbaaart!:D

nu har vi inte ätit/druckit något godis eller nå läsk på 3veckor! NIICE! :D hihi..

Idag så ska en persienn-kille komma, han är fan 20 minuter sen.. =/ Sen så ska jag gå o hämta Maja och Molly vid 10. Så blir fullt ös idag! :P

Ska försöka få ihop söklistan oxå ordentligt på Sindy-sidan oxå... Hoppas på att dom hittar något idag!! ♥

Nu frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0