TRÄNING

Min och Jims planering för våren kommer vara fullspeckad!

Vi har idag startat en "tre-veckor-utan-socker" period. Eller rättare sagt, vi ska sluta med socker och tills det att sockret är "ute ur kroppen" tar det ca 3 veckor. Kommer bli tufft så in i helvete och jag ser inte fram emot det! =/
Meeen kommer nog bli bra i slutändan:)



Veckorna kommer att vara tuffa, men jag tror att när man väl kommit in i det så kommer det rulla på bra! :)
Ser inte fram emot simningen som är så tidigt, men faan då kommer man upp:) Kommer då ta bussen 06 från oss till Jakan. Usch va tidigt!=/
Kommer börja med träningen den 17 Januari, eller så snabbt jag blir frisk! :)

Nu håller jag på o lagar mat, gör hemmagjort potatismos och hemmagjorda köttbullar:) Kommer bli muuums!


Kommentarer
Postat av: Linn

LYCKA TILL! jag blev inspirera, jag hänger på :) Vi får uppdatera varadnra & peppa!! :)

2011-01-04 @ 07:14:34
URL: http://linsys.blogg.se/
Postat av: linn

Jag menar att sluta med sockret. Jag kommer inte möte er 06:30 på torsdagmornar ;P

2011-01-04 @ 07:15:09
URL: http://linsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0