RUBRIK

Gårdagen vart låååång! Men somnade gott på soffan en sväng under dagen. Pessin skulle ha kommit hit, men hon fick jobb istället.

Leif kom hit på kvällen, vi åt en suuupergod middag!! Den vart verkligen sååå god! Vi åt upp allt verkligen! jag hade hoppats på en liten matlåda, men icke:P

Gjorde fläskytterfilé i sambalgrädde och ris till det. Gaah, så gott! :P

Sedan spelade grabbarna lite xbox och jag gosade med Z:) Men sen blev det modern Family, så jäkla braaa!! :D Skrattade från början till slut, sooom vanligt!

Jim och en polare åkte för en timme sedan mot norge. Deras kompis blir 30, så det ska firas ikväll:) Hoppas dom kör försiktigt och att dom får maaaasssa roligheter:D
Jag ska åka till mamma om en liten stund. Sandra och Ellie kommer dit lite senare och hämtar Z.

Nu ska jag kolla om vi har nååågon frukost alls här hemma.. Annars blir det o åka o handla lite när mamma hämtar mig.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0