PLASKVÅTT

Det är just vad det är ute just nu! Hundarna blev dyngsura när vi var ute. Så dax för overallerna på dom! :)

Idag skulle jag ha gått på Tupperware-party egentligen, men känner mig inte helt kry för det... :(
Kommer istället åke hem till mamma och bli omhändertagen. Inte helt fel det heller.

Vaknade imorse av att grannarna spelar musik, samma låt som dom spelat heeeeeeeela helgen lång! haha..
I det här huset är det sjukt lyhört, man hör ALLT! Tvättmaskiner, folk som går o kissar, pratar och ja ni vet resten;)
Jag tror att det är barnen som bor ovanpå oss som spelar nå tvspel, eftersom det är samma musikstycke hela tiden. :) Så länge det inte är på natten så bryr jag mig inte!:)
Men det är någon som tvättar på nätterna, så sjuuukt störande! Man vaknar vaaarje gång den centrifugerar... =/ Och man kan ju inte gå o plinga på heller, då vi inte vet hos vem det är.. Men, hoppas på att man vänjer sig och inte vaknar mitt i natten av det.

Klev in i vardagsrummet imorse och det doftade mumsigt! Mjukmedlet i gardinerna sitter i fortfarande, så det doftar vanilj:) hihi..

Igår kväll kollade jag o Jim på en suuperbra film!! "Red" hette den, är med Bruce Willis, John Malkovich och Morgan Freeman och även hon från Weeds. Vet inte vad hon heter.. Joo, Mary-Louise Parker. :)
Ja, det var iaf gryymt bra och både jag o Jim satt och hejjade!:D hihi..
Och som alltid då vi kollar film så blir vi sugna på nå gott... Så Jim gjorde en fin fruktsallad, såå gott!:)
Väldigt enkel med äpple, kiwi och apelsin.:)
Men va sugna vi är på nå socke roch godis o läsk och jaaaa allt gott! haha.. Vill ha saker jag inte ens brukar äta. haha.. Men blir väl så.

Nu ska jag ta och plocka disk. Ha en super bra söndag gott folk!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0