MYS!

Igår hade jag tevligt besök här, nämligen Sandra, Ellie och Z:) Ida skull eha kommit oxå, men hon blev sjuk:( Mycket trist!!

Jag myste massor med lillEllie igår:) Gud va hon är liten och goo! hihi.. Myste med Z oxå, får inte glömma honom när lillan är med. Vi försökte även få till några bilder på henne, men hon vaknade såklart. haha.. Så vi får ta det någon annan dag.

Men det var trevligt att umgås med Sandra igår! Vi åt mat, kollade på Bibliotekstjuven, där Sandra och Z var med oxå:D hihi..

Idag så har jag haft sovmorgon.. Önskar jag hade gått upp tidigare, men blev inte så.
Snart kommer Jim hem, men han ska jobba i två timmar till. Sen kommer PF hit på middag och sedan ska dom plugga.

Jag ska sätta mig och läsa Cesars bok. Har kommit två sidor, sen har jag vart så trött (på kvällarna i sängen).










Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Oj så söt man kan va!!!! :)) Barbapappa dräkten var ju galet gullig hihi.. Trevlig helg!

2011-01-15 @ 09:42:27
URL: http://beautybysandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0