IDAG HAR JAG...

Mailat massor av människor!!

förskolor, ålderdomshem, kommunen i Ulricehamn, den ansvarige för vandringsleder i UH, gårdar som har gårdsbutik, tidningarna i detta område och många fler! Sprider Sindys historia så mycket det går!

Underbart när man får respons oxå!

Men ännu ingen mer som sett henne... Inte sen i lördags har man sett en hund som liknat Sindy längs en väg...
Usch... :(


Jag ska snart laga mat. Jag är hungrig som tusan! Har knappt ätit eller druckit idag. Mår illa..

Det har idag gått två veckor(!) för mig och Jim! Vi har inte ätit en enda bit godis, chips, läsk eller alkohol! Underbart!! Och imorgon börjar träningen! Upp halv sex för att sedan åka o simma! guuud va trött man kommer vara!! =/

Men det är bara upp o hoppa! Sen har jag valpis och maja här hela dagen:)

Hepp på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Nämen gud vilken söt vovve på bilden i headern :D Vad är det för ras? :)

2011-01-17 @ 21:32:21
URL: http://februaritjej.se
Postat av: Tess

Tack så mycket :) Ha en fin dag!

2011-01-18 @ 07:02:41
URL: http://wooop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0