HOPPET!



ANONYYYM- Välkommen tillbaka! Varför är folk så fega för att stå för vem dom är?
Tror folk att jag ska bli arg eller? För det är ständigt "anonym" när det är frågor som är lite "känsliga".

Självklart kan det vara så att hon inte längre är vid liv. Men vill man tappa hoppet på det sättet?
Det är många på sidan som "hoppat" av för att dom tappat hoppet. Men det är frivilligt att hjälpa till.

Hade det varit någon av mina hundar, då hade jag aldrig slutat leta! Inte förens jag fått ett svar på vart min hund är!! Så jag kommer hjälpa Sara och Fredrik att hitta sin hund! Det är ju deras barn ju... Man vill inte gå och tänka på att hon kan vara död... Man vill ha hoppet och kärleken ska visa en vägen!

Hon kommer komma hem!


Idag har jag och Jim vart iväg på ärenden nästan hela dagen. Kvällen har vart lugn och skön, god middag och lite film:)

Nu ska jag röra mig mot sängen- för imorrn ska jag hjälpa till att hålla ställningarna på sidan för att få hem Sindy!
;)

God natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0