HANDLA KANSKE?....

Va skönt det skulle vara om kylen fylldes på av sig själv!! Har suttit i en timme nu och funderat på vad vi ska äta i veckan.. Ibland är man verkligen helt tom i huvudet va gäller inspiration till matbordet...

Men hittade iaf mat för veckan:)
I veckan blir det;
Köttfärssås med spagetti
Bulgarisk korvgryta med ris
Fläskytterfilé i sambalgrädde
Kyckling med klyftor/ club sandwish

Så har nu mailat min karl en matlista så han får handla när han är på g hem:)

Idag har jag Bella för sista gången. Hon ligger brevid mig och sover som en lite gris:P
Har även vart ute med grannens små hundar:) Hon har en Jack russel tik på 2år och hennes lilla dotter på 14veckor. Såååå söta! hihi..

Imorrn kommer Sandra, Ellie, Z och Ida hit:) Vi ska ha en tjejstund tillsammans:) Hihi.. Längtar såå efter Ellies små händer! hihi..

Nu ska jag ta o gå med Bella och sedan dammsuga:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0