:(



Kan inte denna lilla flicka visa sig nu.... Har gått alldeles för lång tid för Sara och Fredrik!
Det hemska är att vi alla som är aktiva i sökandet får mer och mer känslor för denna hund... Det känns som att det är någon man känner!!

Igår va folk ute och letade igen.. En av våra fältare har tom vart på akuten!! Han har spräckt sin fot!!! =/ Han förklarade det som att "tänk er att ni böjer en pinne och den spricker på längden mer och mer, det är vad som hänt..." Fräääscht! Nää, men stackars Lasse! Så mycket jobb som han lagt ner, nu blir det soffläge för honom!
Igår och idag är det ganska lugnt på Sindy fronten, men några är ute. Så hoppas hoppas hoppaaaas hon kommer hem nu!



Nu ska jag värma min lunch!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag måste bara fråga, inge elakt utan bara fråga varför du just engarerar dig så mycket i denna hund? Det försvinner i snitt ca 2 hundar om dagen i Sverige, känner du dom? :)

Kram

2011-01-24 @ 14:22:36
URL: http://jannikasofia.blogg.se/
Postat av: Lotta

Visst, Dom aktuella hundarna som det är ett aktivt sökande på är , Kiwi, Kurt och Sindy.

OM landet hade fler som Steffie och alla dom på FB som aktivt letar så skulle dessa hundar vara hemma ....i värmen // Lotta

2011-01-25 @ 08:35:32
Postat av: Sofia

Då vet jag, tänkte om du kände dom :)

Ja, så himla fruktansvärt att veta att ens bebis är helt vilse och frussen.. FYYYY, bara hoppas hon kommer hem så snart som möjligt!

Jag hittade ju en stackars Shar-pei i våras tror jag, han hade nog varit ute å sprungit i veckor, stackars...

Hoppas hon kommer hem snart & att ingen har snott henne, det blir man ju också så himla orolig för :(

2011-01-25 @ 15:35:01
URL: http://jannikasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0