WOOPS!

Här var det jävla torrt hörrni! haha.. Har inte haft en trött vecka och 5 dagar. :P

Har blivit förkyld-igen! Tjohoo! Älskar verkligen att vara förkyld-nooot! usch.. Så imorrn blir det att ringa vårdcentralen.

Skulle ha vart o klippt mig igår, men så blev det inte då mitt huvud och min hals inte alls mådde bra=/
Jag o mamma håller på o fixar i köket den här helgen. Vi har köpt en tapet som täcker fula blemmor på väggen, så vi behöver inte spackla eller pilla gammal tapet. Såå skönt! Så idag är det de sista små partierna som ska tapetseras. Sedan är det bara målning kvar. :)

Förra veckan träffade jag Pessin och även Tusse. Vi kom fram till att vi inte träffat henne sedan sommar 2007 typ. haha, det är illa!! Men sånt är livet. :) Var iaf jäkligt trevligt och vi hade riktigt roligt!:D

Vi har ju Laika här hemma, då hon löper, och hon är just nu sååååååå kär i Jim! haha.. Hon följer det minsta steg han tar och tittar med djuup kärlek i ögonen på honom! hihi..
Men åååh va jag saknar min Zorri och Aslan! Dom är hos mormor under tiden Laika är här. Så jag vet ju att dom har det bra. Men vill ha dom här hemma! Men nu är det bara en vecka kvar.

Näni, ska äta lunch nu. Hepp på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0