SUUG!

Åh, har ett sånt fotosug!! Är det sol imorrn vill jag ta några bilder. Har inte fotat något alls denna vinter! Blir arg på mig själv!=/ Men inspirationen har lixom fallit bort.. Är kanske för att jag inte riktigt trivs här än.. Men hoppas det blir bättre med tiden!

Blev inge tapetsering idag, så jag har målat liiite p åväggen. Bara för att känna hur färgen känns. Tror det kommer bli snyggt! :) Ser fram emot en vit vägg i hemmet! Sen kommer det upp en stooooooor klocka på väggen. Fick den av mormor i födelsedagspresent:) Kommer bli snyggt!

Håller på o tvättar just nu, fan va det är tråkigt! usch..

Imorrn är det ju alla ♥dag! Hihi.. Jag ska åka in till stan på dagen, när Jim har lunch, vi ska gå på Vapiano och äta tillsammans. :) Istället för att gå ut på kvällen, då alla andra är ute, så passar vi på på lunchen:)
Vi firar ju snart 4 år (3mars) så vi gör ingen jättegrej över dagen imorrn. Blir så dyrt att ha två "högtider" inom så kort tid. :P


Bild från balkongen i barkarby-förra vintern




En av mina vinterfavoriter från förra året.:)


Kommentarer
Postat av: michael

<3

2011-02-14 @ 11:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0