RÖJMÅNDAG!

Har sovit så konstogt inatt! Drömt massa jobbiga saker..:( Är så jobbigt när man vaknar på morgonen och önskar att drömmen var sann! Att man går och funderar på varför jag drömde just sådär.. Att man har lite ont i magen.. hmm..

Känns skönt att jag har Maya och Molly här idag! Dom får en att inte ha tid för att fundera. :) Molly växer så det knakar! Lilla flickan! Såå söt! Hon är ju omöjlig att få med på bild bara! Haha, överallt och ingenstans! :P

Idag ska jag försöka mig på ett litet experiment med foto. Jag ska se hur bra mina makroringar är;) Kommer visa sen:P Kommer vara tvungen att ha alla mina tre ringar på OCH stativet, annars kommer det inte fungera! Kan säga att det jag ska fota är något är en "girls best friend" ;)

Åh va ja älskar hunden i Rusta reklamen!! Jag vil ha en Aussie!! Nu nu nu!! Flyttar vi till USA så ska jag köpa en där! Från en av världens bästa kennlar! Deras hundar är de vackraste och bästa hundar som finns! SKa se om jag hittar en bild så ska ni få se. :) Äh, går ju inte o spara bilder från FB längre.. Hmm...
Men dom är gudomliga iaf!! Kraftiga och fina!

Nä, nu har Molly vaknat. så nu blir det lek en stund:)

Hoppas alla har en bra Måndag!:)

Edit
Löste "bildproblemet"


Här är två vovvar från Thornapple kenneln. Dom är kraftiga och breda. Så otroligt vackra! Den bruna skulle jag göra allt för att få!!


Här har vi en Svensk Aussie, dom är mer smala och femenina. Inte alls som de amerikanska. Dom påminner lite mer om Bordern. Fina, absolut! Men gillar kraften hos de amerikanska:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0