VILL INTE HEM!

Idag är det blandat väder här. Ena stunden är det soligt och nästa så är det super mörkt och grått. Molnen är så låga här i San Fran! Ganska häftigt!:)

Klockan är 11.15 här och jag har vart uppe ett tag. Vet inte vad jag ska göra idag faktiskt.. Har ont i ena höften, vet inte varför..:/
Ikväll ska vi ut och äta med Derek och hans tjej. Ska bli trevligt!

Imorrn är det julfest och överaskningsmoment! Är såå nyfiken va han hittat på!! :D

Längtar sjuuukt mycket till SFSPCA imorrn oxå!! Ska bli såå roligt!!:D

Sitter och tittar på "Say yes to the dress" och drömmer mig bort... :)

Hoppas ni har det bra hemma i Svedala! Jag längtar inte hem alls... Saknar mina vovvar och mamma mest! Hade jag haft dom här, så hade jag inte behövt åka hem om 2 veckor...



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag saknar dig massor! Hoppas de blir kul imorn! Är

Så avis!!!! Puss på finaste <3

2011-12-15 @ 22:57:38
URL: http://raaggsockan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0