LITE BLANDAT:)

Tisdag... Det är en vecka kvar tills jag blir 25!:D Shit, gammal då.. haha!

Igår var jag på stan hela dagen typ. Skulle hitta ett par jeans. Dom första jag pröva var perfekta! :) Sen hitta jag en tröja och så köpte jag julklapp/födelsedagspresent till Hanna. Blev två Disney-barbiedockor. :) Ariel och Prinsen:) Tror det blir bra!

Jag och Jim gick även på bio igårkväll. Det blev Sherlock Holmes. Den var bra! Speciellt Naoomi!:D

I lördags var vi på en skjutbana med Jims kollegor, dom sköt pistol. Ångrar nu att jag inte sköt!
Efteråt åkte vi till en shoppinggalleria och den var vääärldelööös! Hittade iiingenting! =/ Så vi åkte hem och så bokade vi bord på en fin restaurang i stan.
Riktigt coolt koncept!
Dom har som buffé, med sallad och paella, ris, såser osv.. SEN så är det servitörer som går runt med stoooora köttspett och skär upp till en när man vill ha. Såååå coolt och såååå gott! Köttet smälte i munnen på en!
Vi åt massor och vart såå mätta! :D


vet inte varför denna blev så liten, men ja ni förstår grejen hoppas jag:)



i Söndags var vi på Paintball hela dagen. Strålande sol, men det var fan kallt alltså! Så jag hade tights, Jims mjukisar, vantar, halsduk och så jackan såklart. :) Vi tände en eld som vi stod vi under dagen. :) Jim spelade medans jag stod med tjejerna som jobbade där. Var riktigt roligt! Slutade med att jag "jobbade" jag med:P
Så jag frågade ägaren och hans fru, att om vi flyttar hit- har jag ett jobb då? ;D Självklart var svaret! haha.. Braaa!
Dom hade även en superfin vovve där! Chicken hette han. En miniatyr aussie/border valp på 10 månader. Han var så go och det var underbart att få gosa med en vovve! Saknar mina...

När vi kom hem så beställde vi pizza och vräkte i oss! Såå gott! Vi kollade upp hur vi skulle åka för o ta oss till Twin Peaks och Golden Gate Bridge och sedan åkte vi.
Det var riktigt häftigt kan jag säga! Twin Peaks har alltså heeeela staden som utsikt! Helt otroligt!! :D
och Golden Gate Bridge är verkligen megastooor! :D


Chiiiicken!:D hihi..


Utsikten från Twin Peaks. :)


Uppe vid GGB:)


Nu ska jag ta o gå o köpa lunch. :) Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0