mitt hjärta...!

Åh, är inne i stora köpcentret Macy's! Där håller, under hela julen, SFSPCA till! Dom har varje dag med sig katter och hundar som folk kan adoptera! Jag tycker det är såå Jävla bra gjort! Mitt hjärta brister när jag ser de små kattungarna sitta i burarna.. jag pratade med en av tjejerna och hon sa att det var bara o komma till centret nästa vecka och prata med dom. Jag är skitnervös! Haha.. men vill verkligen dit och se hur dom arbetar! Usch va jag saknar mina hundar... Det har gått en vecka, hur ska detta gå?!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad jag är avis! Men jag är omringad av underbara människor och ett gäng tollare så jag klarar mig rätt bra!

Saknar dig vännen!!

Pusssssss <3

2011-12-02 @ 14:03:11
URL: http://raaggsockan.wordpress.com
Postat av: charlottaf

När jag läser detta är det "nästa vecka" så jag undrar naturligtvis om du varit centret? Vill ha en blogg-rapport. :D

kram kram

2011-12-08 @ 11:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0